מדיניות ותנאי שימוש

לקוח יקר, אנו מברכים אותך על החלטתך לרכוש מוצרים מחברת Sun Design Home !
האחריות והתנאים המפורטים להלן הינם חלק בלתי נפרד מטופס ההזמנה:

1. אחריות –
Sun Design Home עושה את מיטב המאמצים לשווק ולספק מוצר איכותי ושלם.
על אף הקפדת היצרן על שימוש בחומרים מאיכות גבוהה ועל תהליכי בקרת איכות מחמירים, ולמרות תהליך בקרת האיכות שעובר כל מוצר שיוצא את מחסני החברה – ייתכנו פגמים שלא אובחנו לפני אספקת המוצר.
מתוך אמונה בטיב המוצר, החברה אחראית בזאת בפני הלקוח לתקינותם ושלמותם של המוצרים שסופקו לו, בהתאם לתנאים שלהלן:
א. תקופת האחריות היא לשנה מלאה, החל ממועד אספקת המוצרים.
ב. האחריות היא לתקינות המוצר בתקופת האחריות בלבד.
ג. האחריות תקפה רק במידה שלקונה יש טופס הזמנה קבלה / חשבונית של Sun Design .
ד. אנו מתחייבים לתקן כל קלקול שהתגלה במוצר ונובע מתכנון רשלני, שימוש בחומרים פגומים ו/או פגם בייצור.
ה. האחריות לפי תעודה זו לא תחול במקרים הבאים:
* הקלקול נגרם על ידי חבלה, תאונה, שימוש לקוי, טיפול רשלני, בלתי נכון או בלתי סביר (שלא בהתאם להנחיות הטיפול המצ"ב) או על ידי כוח עליון.
* נעשו במוצר שינויים, שיפוצים, ו/או תיקונים על ידי אדם שלא הוסמך לכך על ידינו.
* הקלקול נגרם בזדון ו/או במעשה ו/או במחדל רשלני שלא על ידינו ו/או מי מטעמינו או במהלך/ עקב העברת המוצר מהמקום אליו סופק על ידינו.
* הבדלי גוון וצבע כתוצאה מתכונותיו הטבעיות של העץ.
* הבדלי צבע, גוון, צורה ומידות במוצרים שיוצרו בעבודת יד.
* סטיות בגוון בד הריפוד בספות שמגיעות במשלוחים שונים.
ו. האחריות לא תחול על שריטות, פגיעות בצבע, הבדלי גוון בציפוי, כתמים או פגמים בבד אלא אם נתגלו והובאו לידיעתנו עם קבלת המוצר.
ז. במקרה ויש צורך בהחלפת המוצר והמוצר לא משווק יותר, יוחלף המוצר במוצר דומה , שווה ערך.
ח. במקרה ולא מתאפשרת החלפה יובא בחשבון משך זמן השימוש במוצר עד קלקולו או עד גילוי הפגם וזאת לצורך זיכוי / החזר כספי.
ט. לחברה הזכות לבחור בין תיקון להחלפת רהיט או חלק ממנו לבין זיכוי מלא או חלקי, הכול לפי שיקול דעתה הבלעדי.
י. האחריות אינה כוללת מוצרים שנקנו מתצוגה/עודפים/סוג ב' שכן נרכשו כפי שהם (As is) והלקוח מצא אותם מתאימים לצרכיו.
יא. במידה ונאספו המוצרים ממחסני החברה, לא תינתן אחריות על נזקים שעלולים להיווצר על ידי ההובלה.
על הלקוח לבדוק את המוצרים עם קבלתם לידו ולציין בכתב ליקויים במידה ויש. במידה ולא עשה כך במעמד האספקה בין אם באיסוף עצמי ובין אם בקבלת המשלוח, יחשב כאילו סופקו המוצרים בהתאם להזמנה ובמצב תקין וכל טענה לנזק/פגם שאינו כלול באחריות המוצר לא יתקבל לאחר מכן.
*לבירורים ומידע לאחר אספקה- שירות לקוחות: 09-7421260 שעות פעילות: א׳-ה׳ 09:30-16:30.

2. טיפול ותחזוקה –
א. לשמירת הברק והגימור של המוצר יש להשתמש במטלית לחה בלבד.
ב. אין להניח על המוצרים דברים חמים ואין לחשוף את המוצרים לשמש ו/או לפגעי מזג האוויר.
ג. אין להשתמש בחומרי ניקוי העשויים מחומרים ממיסים. כל שימוש בחומרי ניקוי הינו על אחריות הלקוח בלבד.
ד. בדי הריפוד עשויים מחומרים שונים ובאחריות הלקוח לוודא את התאמת הבד לצרכיו. יש לציין כי כל סוגי הבדים דוהים במידת מה עם הזמן אך קרבה למקור חום ו/או שמש עלולה לגרום לדהייה מואצת.
ה. אין לשטוף ולכבס את בדי הריפוד אלא אם קיים אישור מפורש בכתב על כך מאת היצרן/יבואן הבדים. יש למנוע מגע של בד הריפוד עם גופים רטובים או מלוכלכים.

3. ביטול הזמנה/החזרות –
א. במידה והלקוח ביצע הזמנה מיוחדת או ביקש התאמה אישית מכל סוג שהוא לא תינתן אפשרות לבטל את ההזמנה.
ב. ביטול הזמנה לאחר קבלת המוצר, תתאפשר עד 14 ימים בלבד מקבלתו, בתנאים הבאים:
אין מדובר בהזמנה מיוחדת, התאמה אישית של מוצר או שולחן.
המוצר תקין באריזתו המקורית ולא נעשה בו שימוש כלל.
לא נעשתה כל פעולת הרכבה בבית הלקוח.
המוצרים נמצאים במקום בו סופקו בלבד.
דמי המשלוח שולמו על ידי המזמין.

4. אספקת מוצרים –
במידה והמוצרים במלאי ואינם שולחנות או מוצרים שדורשים משלוח מיוחד, זמני האספקה יהיו כדלהלן :
א. זמן האספקה לאיסוף עצמי ממחסני החברה למוצרים ארוזים ללא הרכבה הינו בתיאום טלפוני מראש ובהתאם לשעות פעילות מחסן החברה.
ב. זמן אספקה לאיסוף עצמי ממחסני החברה למוצרים מורכבים: לאחר 7 ימי עסקים מביצוע הרכישה ובתיאום טלפוני מראש.
ג. זמני אספקת משלוח מוצרים הביתה עם שליח:
זמן אספקה לאזור המרכז והשרון – עד 14 ימי עסקים.
זמן אספקה לאזור צפון ודרום וירושלים – עד 21 ימי עסקים.
יעדים מיוחדים – עד 28 ימי עסקים. תמחור עפ"י מיקום היעד.
*זמן האספקה הינו מוערך והוא יכול להתארך בגלל כתובות לא נכונות, חוסר מענה מהמזמין או סיבות אחרות שאינן תלויות בחברה.
ד. על הלקוח חובת בדיקת אפשרות הכנסת המוצרים לביתו בדרך מקובלת וסבירה במידה ונדרש שימוש במנוף או ציוד מיוחד, ההוצאות יחולו על הלקוח.
ה. אספקת המוצרים לבית המזמין תעשה רק במידה וסכום ההזמנה שולם במלואו לפני יציאת המשלוח. כל עיכוב בתשלום יגרום לעיכוב בזמני האספקה ולא תהיה ללקוח שום טענה לגבי זמני האספקה.
ו. במידה ונעשתה טעות ע"י החברה והתברר שהמוצר אינו במלאי או שלא ניתן לייצר את המוצר המבוקש מכל סיבה שהיא לא תיהיה ללקוח שום טענה בגין עוגמת נפש או נזק בשל ביטול ההזמנה. ללקוח יוצע מוצר דומה או ביטול הזמנה והחזר כספי מלא.

5. מחירי משלוח והובלה –

כיסאות בלבד:
משלוח כיסאות עד הבית לאזור השרון והמרכז – 149 ש"ח.
משלוח כיסאות עד הבית לאזור הצפון (עד חיפה) והדרום (עד אשקלון) ואזור ירושלים – 299 ש"ח.
משלוח עד הבית ליעדים מרוחקים – החל מ 749 ש"ח.
*אפשרויות המשלוח יעודכנו במהלך תשלום ההזמנה. תעריף ההובלה נקבע בהתאם לאזור האספקה *איסוף עצמי בתאום מראש ללא תשלום ממחסני החברה במושב עין ורד.

פינות אוכל וישיבה (כולל הרכבה במקום):

משלוח עד הבית לאזור השרון והמרכז – 399 ש"ח.
משלוח עד הבית לאזור הצפון (עד חיפה) והדרום (עד אשקלון) ואזור ירושלים – 749 ש"ח.
משלוח עד הבית ליעדים מרוחקים – החל מ 1,199 ש"ח.
*אפשרויות המשלוח יעודכנו במהלך תשלום ההזמנה. תעריף ההובלה נקבע בהתאם לאזור האספקה *איסוף עצמי בתאום מראש ללא תשלום ממחסני החברה במושב עין ורד.

6. תשלום –

ניתן לשלם בחנות באופן מאובטח עם כרטיס אשראי המוצגים. איננו מאחסנים את מספר הכרטיס הישיר/האשראי או מידע אישי בעת ביצוע התשלום.

וכן באמצעות העברה בנקאית. בתום ביצוע ההזמנה עם העברה בנקאית תקבלו מייל אישור הזמנה עם פרטי הבנק שלנו לביצוע העברה ותצטרכו לשלוח לנו אישור על ביצוע העברה לטלפון 055-9139292.

7. כללי –
החברה רשאית לפרסם ולשווק את מוצריה במחירים שונים בעתיד ובכללם מבצעים מיוחדים והנחות תקופתיות, וללקוח לא תהיה כל דרישה או טענה בגין זה.